Abstract : Geschiedenis 2.0
Hoe relevant is ons geschiedenisonderwijs voor de multiculturele klas? De maatschappij vergt steeds meer kennis, vaardigheden en een wijde blik op de wereld. Hoe kan men alle leerlingen interesseren en betrekken bij de geschiedenisles van vandaag en morgen? Door ze kennis te laten maken met de onderbelichte voorloper van Europese culturen: Byzantium. Dit rijk verschaft inzicht in de antwoorden uit het verleden voor de multiculturele vraagstukken van vandaag. Met dit lessenpakket gericht op nieuwe ET en vaardigheden, worden leerlingen geïnspireerd voor de oplossingen van morgen. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Doumen, A. (2019). Het Byzantijnse rijk, een verRijking in de klas?.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd3194f016cd32a37f304d5.
|