About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Tablets in de klas. Hoe kan een tablet geïmplementeerd worden in een klassituatie om tegemoet te komen aan gepersonaliseerd leren

2016
Grobben, Joline
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Tablets integreren in de les kan veel positieve effecten hebben. Leerlingen motiveer je door o.a. op een andere manier te theorie aan te leren. De tablet kan ingeschakeld worden voor elke soort les of voor elke leerling in de klas. De tablet kan ook ter beschikking staan als hulpmiddel voor leerlingen met een beperking. Voor een leerling die bijvoorbeeld veel problemen heeft met schrijven kan de tablet een mooie oplossing bieden. Mijn bachelorproef gaat over het werken met de app Duolingo. De leerlingen van mevrouw Karen Bloemen, leerkracht Engels, waren onze testpersonen. Mevrouw Bloemen heeft leerlingen die zeer sterk zijn in de taal Engels, maar ze weet niet hoe ze hen kan bezig houden. Ze zijn zeer snel klaar met oefeningen en mevrouw Bloemen zorgt elke les voor extra oefeningen.
De app duolingo is hierbij een goed hulpmiddel. De sterkere leerlingen kunnen met een tablet nieuwe termen aanleren. Ze leren het op eigen tempo en leren verschillende termen van de taal Engels. In dit project heeft de tablet zeker een meerwaarde gehad in de klas. De leerlingen zijn zeer gemotiveerd en u kan differentiëren in uw klas.

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 1723 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Grobben, J. (2016). Tablets in de klas. Hoe kan een tablet geïmplementeerd worden in een klassituatie om tegemoet te komen aan gepersonaliseerd leren. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c540c60155c5480cac0a49.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer