About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : Zo gewoon mogelijk buitengewoon! Het perspectief op inclusief onderwijs van de leerkrachten en de zorgcoördinatoren van het lager onderwijs in het GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap te Genk
Author :
Duvan, Filiz
Abstract : Zo gewoon mogelijk buitengewoon! is een kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van leerkrachten en zorgcoördinatoren van het lager onderwijs uit de Genkse Gemeenschapsbasisscholen bij het toepassen van maatregelen i.f.v. inclusief onderwijs (M-decreet).
Met behulp van een steekproefgrootte van tien diepte-interviews heb ik getracht om de ervaringen van leerkrachten en zorgcoördinatoren van het lager onderwijs in kaart te brengen. Uit dit onderzoek kan ik concluderen dat er naast enkele positieve bedenkingen ook verschillende bezorgdheden en noden zijn bij leerkrachten en zorgcoördinatoren aangaande het M-decreet.
De resultaten tonen aan dat er voor een succesvolle implementatie van inclusief onderwijs alsnog voor een positieve beeldvorming van leerkrachten en zorgcoördinatoren, nog verschillende veranderingen noodzakelijk zijn.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2016
Full text :
File Size Type Checksum  
Duvan_Filiz_bachelorproef.pdf 785 KB PDF MD5 Open file
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Bachelorproef
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Professionele bachelor in het sociaal werk
Degree level : Bachelor
Discipline : Maatschappelijk werk
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Social Work
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 07/07/2016 15:44
Last modified : 12/02/2017 22:34
Collections :
PXL-Social Work
2016
11306886
Views : 4879
Downloads : 1242
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer