|
|
Home |
|
|
dc.title : |
Is de les socio-economische initiatie klaar voor tablets?
|
dc.creator : |
Kenis, Katrijn
|
dc.subject : |
|
dc.description.abstract : |
In de literatuurstudie van deze bachelorproef onderzoeken we of tabletlessen het bereiken van de leerplandoelen kunnen ondersteunen. Om doelgericht met deze lessen aan de slag te gaan, worden het T-PACK en SAMR model als basis gebruikt.
In het praktijkgedeelte wordt vertrokken vanuit concrete lesonderwerpen die in tabletlessen gegoten worden. Tijdens de lessen SEI wordt uitgetest of deze tabletlessen voor de leerlingen, leerkracht en het bereiken van het leerplan een meerwaarde vormt. |
dc.publisher : |
Hogeschool PXL |
dc.contributor : |
|
dc.date : |
2017 |
dc.type : |
Bachelorproef |
dc.format : |
|
dc.identifier : |
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86fca6080f7a |
dc.language : |
dut
|
dc.rights : |
All rights reserved |
etd.degree.name : |
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs |
etd.degree.level : |
Bachelor |
etd.degree.discipline : |
Lichamelijke opvoeding-Economie |
etd.degree.grantor : |
Hogeschool PXL |
|
|
Simple view
|
|
|
©2004-2008 - Hogeschool PXL -
webmaster -
Contact -
Disclaimer
|
|