About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

O nee, alweer wiskunde!’ Intrinsieke motivatie voor wiskunde verhogen

2019
Scheelen, Liselore
Professionele bachelor in het onderwijs: lager onderwijs

Abstract :
Kinderen zijn vaak weinig gemotiveerd vanuit zichzelf, wat net erg belangrijk is om tot
maximaal leren te komen. Door de autonomie te vergroten, de functionaliteit te duiden en
aan te sluiten bij de noden en behoeften van de leerlingen wordt dit gestimuleerd. Natuurlijk
is dit een proces waarbij je telkens moet focussen op die motivatie. Ik ontwikkelde drie
verschillende producten om aan te tonen hoe je kinderen intrinsiek kan motiveren.

Full text:
File Size Type Checksum  
ScheelenLiselore_bachelorproef_intrinsiekemotivatie.pdf 748 KB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 3041 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Scheelen, L. (2019). O nee, alweer wiskunde!’ Intrinsieke motivatie voor wiskunde verhogen. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8217d54649d017d5730a72a0016.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer