About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : Inspirende mensen. Visueel beperkten betrekken in de reclame
Author :
Landeloos, Bert
Abstract : Een visueel georiënteerde maatschappij verhindert de participatie van visueel beperkten met reclame. Zonder enig bewijs van een nood aan reclame bij deze groep mensen, zet dit onderzoek een zoektocht op om hen mee actiever te betrekken in de sector.
Het onderzoek leidt tot de creatie van een imagocampagne voor meubelfabrikant IKEA. De campagne draait de traditionele rolverdeling van reclame om en plaatst de visueel beperkten voorop als experten. Een uitgebreid proces van inspiratie ondersteunt een ervaringsgericht concept, met een toegankelijke vormgeving en boodschap als manier van communicatie. De campagne zet hiermee een stap om een toegankelijker reclamemodel op te zetten, dat een actievere participatie van visueel beperkten toelaat.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2016
Full text :
File Size Type Checksum  
Landeloos.pdf 3 MB PDF MD5 Open file
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Onderzoeksartikel
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Master of Arts in de beeldende kunsten
Degree level : Master
Discipline : Grafisch ontwerp: reclamevormgeving
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-MAD
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 07/07/2016 16:02
Last modified : 06/06/2017 15:43
Collections :
Grafisch ontwerp
2016
5120091
Views : 4322
Downloads : 386
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer