Abstract : In kader van mijn bachelorproef heb ik een digitaal ondersteunde rondleiding gemaakt, gericht op de eerste graad secundair onderwijs. In deze rondleiding worden een aantal Romeinse archeologische monumenten te Tongeren besproken, alsook wordt de levenswijze van de Gallo-Romeinen toegelicht. Tijdens de geleide tour wordt een deel van de informatie vertellend overgebracht. Het andere deel werd verwerkt in allerlei vragen en opdrachten, die de deelnemers aan de hand van de app TOURtoDO dienen op te lossen. Zowel interactie als autonomie komen aan bond. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Bens, S. (2018). Een digitaal ondersteunde stadsrondleiding in Romeins Tongeren voor eerste graad middelbaar onderwijs.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce9401644112ecf410e7.
|