About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
dc.title : Kunnen eenvoudige apps bijdragen tot de realisatie van de eindtermen?
dc.creator : van Bottenburg, Fleur
dc.subject :
dc.description.abstract : Het onderwijs evolueert mee met de maatschappij. Er is een actuele discussie gaande over het gebruik van de populaire tablets in de klas. Het tabletgebruik is volledig ingeburgerd in onze samenleving. Een onderzoek rond het tabletgebruik in de les werd reeds gestart in de vorm van het project Tablio. Hierover kunt u meer lezen bij hoofdstuk 2. Mijn afstudeerproject bouwt verder op de ondervindingen en conclusies uit het onderzoek van Tablio. Dit wijst zich uit in vijf nieuwe prototypes, namelijk: leren verbanden leggen met behulp van AnswerGarden; interessante foto’s onderzoeken en toelichten via Instagram; aandachtig kijken naar fragmenten met EDpuzzle; beelden analyseren met Thinglink; zelfstandig structureren via Popplet De grote vraag is of je eenvoudige applicaties kan inzetten tijdens een les PAV? Op deze vraag hoop ik u een antwoord te bieden.
dc.publisher : Hogeschool PXL
dc.contributor :
dc.date : 2015
dc.type : Afstudeerproject
dc.format :
dc.identifier : http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214b78acca014c3271112923ea
dc.language : dut
dc.rights : All rights reserved
etd.degree.name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
etd.degree.level : Bachelor
etd.degree.discipline :
etd.degree.grantor : Hogeschool PXL
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer