About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

FASHION FILM. Onderzoek naar het artistieke karakter van de reclamefilm: hoe branded content zorgt voor ruimte voor experiment

2014
Swijns, Tine
Master of Arts in de beeldende kunsten PXL

Abstract :
In mijn onderzoek focus ik mij op de invloed die reclamefilm onderging door het toepassen van branded content en hoe hierdoor een nieuw experimenteel medium ontstond: fashion film. De reclameboodschap verdwijnt en maakt plaats voor vormgeving en verhaal. De reclamefilm wordt net als film een moment voor escapisme waarbinnen alles mogelijk lijkt. Ik onderzoek hoe filmtechnieken kunnen helpen met het versterken van een link met het label zonder dat deze een negatieve invloed heeft op de creatieve uitwerking. In mijn praktijkonderzoek vertaal ik modehuis Maison Martin Margiela, een label dat de parameters van mode zowel op artistiek en commercieel vlak herbekijkt, naar film.

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 4910 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Swijns, T. (2014). FASHION FILM. Onderzoek naar het artistieke karakter van de reclamefilm: hoe branded content zorgt voor ruimte voor experiment. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214d8fbcc5014d9ac753351e6e.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer