About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,289 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

WegWijs bij vluchtelingen in de klas

2016
Disalvo, Danesia
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Het huidige onderwijs wordt gekenmerkt door een multiculturele leerlingenpopulatie. Ook kinderen van vluchtelingen hebben recht op onderwijs. Wanneer zij terecht komen in het secundair onderwijs kampen ze niet enkel met een taal- en leerachterstand, ze hebben vaak ook trauma’s te verwerken. Bovendien worden ze ondergedompeld in een nieuwe cultuur.
Hoe kunnen leraren inspelen op de specifieke behoeften van vluchtelingenkinderen? Met mijn bachelorproef wil ik een antwoord bieden op deze vraag.

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 946 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Disalvo, D. (2016). WegWijs bij vluchtelingen in de klas. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c540c60155c5434b0e02c6.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer