About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017


972 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Op welke manier kan de klasleerkracht de natuur betrekken in niet natuur-gerelateerde thema's?

2016
Vandewinkel, Sanne
Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs

Abstract :
Tijdens mijn zelfstandig project ben ik zoek gegaan naar methodieken om de kleuters meer in contact te brengen met de natuur. Dit wordt al deels toegepast maar enkel in bepaalde thema's in bepaalde periodes. Het zou een meerwaarde zijn om in zoveel mogelijk thema's 2 invalshoeken van de natuur te verwerken. Dit is bijvoorbeeld mogelijk wanneer je met natuurlijke materialen werkt en zoveel mogelijk lessen buiten kan geven zodat kleuters leren zorgzaam en respectvol omgaan met de natuur.

Full text:
File Size Type Checksum  
Zelfstandig_project_-_Vandewinkel_Sanne_.pdf 5 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 617 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Vandewinkel, S. (2016). Op welke manier kan de klasleerkracht de natuur betrekken in niet natuur-gerelateerde thema's? . Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c575756f0461.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer