About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Het optimaal en duurzaam implementeren van de handpop in de kleuterklas

2016
Pierre, Stephanie
Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs

Abstract :
Tijdens mijn buitenlandse stage in Seattle heb ik in een immersieschool Frans gedurende 3 maanden onderzocht hoe je de handpop optimaal en duurzaam kan implementeren in de kleuterklas. Ik bestudeerde hoe de handpop geïntroduceerd kan worden en hoe je met behulp van een handpop ontwikkelingsdoelen kan nastreven op het vlak van taal, cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele ontwikkeling. Hiervoor heb ik de living puppet gebruikt. Als output heb ik een handleiding uitgewerkt op basis van mijn onderzoek.

Full text:
File Size Type Checksum  
Zelfstandig_Project_-_pierre stephanie.pdf 1 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 4685 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Pierre, S. (2016). Het optimaal en duurzaam implementeren van de handpop in de kleuterklas. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c59941be1155.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer