About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Praatjes maken en (be)leven. Hoe kunnen prentenboeken van Clavis, verhaal en illustraties met 'magie' als thema, een uitgangspunt en inspiratiebron zijn tot muzische beeldende activiteiten met als doel aan taalstimulering te werken?

2016
Verbraeken, Lisa
Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs

Abstract :
Vanuit onderzoek is gebleken dat voorlezen erg belangrijk is voor kinderen. Het is cruciaal om te kunnen participeren in de huidige maatschappij. Lezen is erg belangrijk en op die manier leren ze omgaan met boeken, ze krijgen zicht op hun eigen wereld en kunnen zich inleven in een ander personage, ze leren nieuwe woordenschat en wordt uitgebreid waardoor dat een positieve invloed heeft op het begrijpend lezen. Ik heb verschillende verteltechnieken uitgetest en gekeken hoe ik deze verteltechnieken muzisch beeldend kon uitwerken.

Full text:
File Size Type Checksum  
Zelfstandig_project_-_Verbraeken_Lisa.pdf 2 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 4300 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Verbraeken, L. (2016). Praatjes maken en (be)leven. Hoe kunnen prentenboeken van Clavis, verhaal en illustraties met 'magie' als thema, een uitgangspunt en inspiratiebron zijn tot muzische beeldende activiteiten met als doel aan taalstimulering te werken?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c59969f611a6.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer