About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,289 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Wapp

2016
Jehoul, Michiel
Master of Arts in de beeldende kunsten

Abstract :
In deze scriptie heb ik onderzocht hoe ik gamification kan toepassen op toerisme via een applicatie. Ik heb gamification gedefinieerd en onderzocht hoe de game mechanics hier werken. Hierna heb ik een kleine State of the arts gemaakt over bestaande draadloze technologieŽn. Hier kom ik tot de conclusie dat Nfc technologie het best geschikt is voor mijn app. Daarna heb ik een klein onderzoek gedaan naar welke drager het best zou passen voor mijn applicatie. Ik heb dan verschillende apps geanalyseerd die ook werken met locatiebepaling en die iets te maken hebben met een stad of een spel in de reŽle wereld. Als laatste heb ik het ontwerpproces uitgelegd van mijn eigen app.

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 737 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Jehoul, M. (2016). Wapp. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a821592b3da4015c7c65d8b3006d.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer