About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017


972 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Het leesgedrag van Limburgse leerlingen uit de A-stroom. Leesgedrag en leesattitude bevorderen van leerlingen uit de A-stroom

2017
Motmans, Yelmer
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
PISA 2009 nam de leesvaardigheid en het leesplezier van Vlaamse leerlingen onder de loep. Vlaanderen behaalt enerzijds moeiteloos de top tien op het vlak van leesvaardigheid, maar scoort anderzijds erg slecht op het lezen voor plezier. Als toekomstig taalleraar trok dit schril contrast meteen mijn aandacht en vormde dit probleem het vertrekpunt van mijn scriptie. Aan de hand van een leesbevorderingsproject hebben leerlingen uit de A-stroom kennisgemaakt met verschillende activerende werkvormen.

Full text:
File Size Type Checksum  
MotmansYelmer_Bachelorproef__PBLSO_2016-2017.pdf 5 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 265 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Motmans, Y. (2017). Het leesgedrag van Limburgse leerlingen uit de A-stroom. Leesgedrag en leesattitude bevorderen van leerlingen uit de A-stroom. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86fbe1520e4c.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer