About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018


1,168 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Zelfstandig project: internationalisering. Door middel van welke strategieŽn en andere hulpmiddelen kan ik voor een passende aanpak van een les begrijpend lezen zorgen in groep 6/7 van de Sister Magda School in Sint Maarten?

2017
Mertens, Pauline
Professionele bachelor in het onderwijs: lager onderwijs

Abstract :
In het kader van mijn buitenlandse stage in Sint Maarten bracht ik een eindwerk tot stand waarbij ik begrijpend lezen onderzocht voor Nederlands als vreemde taal (NVT). De lessen werden er in het Nederlands gegeven, hoewel de voertaal op het eiland vooral Engels is. Op basis van de NVT-didactiek ontwikkelde ik een stappenplan met een passende aanpak van begrijpend lezen en voegde ik een aantal voorbeeldlessen toe. Zo hoop ik de leraren te motiveren om begrijpend lezen anders aan te pakken en in ťťn klap de motivatie bij de leerlingen te verhogen.

Full text:
File Size Type Checksum  
ZelfstandigProject_Rapport_PaulineMertens_3LLOA_20162017.pdf 2 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 315 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Mertens, P. (2017). Zelfstandig project: internationalisering. Door middel van welke strategieŽn en andere hulpmiddelen kan ik voor een passende aanpak van een les begrijpend lezen zorgen in groep 6/7 van de Sister Magda School in Sint Maarten?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c87347c4418bb.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer