About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,289 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Wordt de play button de leraar van toekomst?

2017
Croes, Amber
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
De technologische vooruitgang van de afgelopen jaren is steeds meer voelbaar in het onderwijs. Ook de kreet om lessen te verrijken met beeld en geluid wordt steeds luider.
Voor leraren vormt dit een uitdaging, voor leerlingen is het een prikkelende factor om interesse en motivatie op te wekken. In deze bachelorproef ga ik op zoektocht in de wereld van het online filmmateriaal, gefocust op educatieve wiskunde filmpjes. Op basis van mijn eigen onderzoek zorgde ik voor filmmateriaal dat ter ondersteuning kan dienen bij de hoofdstukken in verband met ruimtelijk inzicht in jaar 1. Daarnaast onderzoek ik ook of mijn filmpjes, in de les en daarbuiten, echt een meerwaarde bieden voor leerlingen en leraar. Wordt de play button de leraar van de toekomst?

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 549 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Croes, A. (2017). Wordt de play button de leraar van toekomst?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c87350ce019a2.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer