About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017


972 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Muzisch aan de slag met taal. De Nederlandse taal stimuleren bij anderstalige kleuters

2017
Grosemans, Michelle
Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs

Abstract :
Hoe kan je de Nederlandse taal stimuleren bij anderstalige kleuters en kan je andere activiteiten gebruiken om zo op een speelse manier aan taal te werken? Via een literatuuronderzoek kwam ik er achter dat een veilig klasklimaat een grote rol speelt en dit in combinatie met muziek en drama. In basisschool de Moza´ek in Schaarbeek (Brussel) kon ik mijn activiteiten en muzische kalender uittesten. Gedurende zes weken probeerde ik taal aan te brengen vanuit muzische vorming. Het werd een onvergetelijke ervaring.

Full text:
File Size Type Checksum  
Grosemans_Michelle.pdf 12 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 332 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Grosemans, M. (2017). Muzisch aan de slag met taal. De Nederlandse taal stimuleren bij anderstalige kleuters. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c873db7ea1cba.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer