About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,289 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Hoe kunnen we programmeren integreren in de lessen PAV en welke plaats krijgt dit in het bso?

2018
Vanholzaets, Tijo
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
We leven in een maatschappij die erg geautomatiseerd is en dit zal in de toekomst alleen maar toenemen. In de aso-richtingen komen de leerlingen al in contact met programmeren, maar waarom blijven de bso-leerlingen buiten schot? Een deel van deze leerlingen bedienen later machines die ook geprogrammeerd moeten worden. In mijn onderzoek leg ik gedetailleerd uit hoe we programmeren kunnen integreren in het bso binnen het vak PAV. Dit onderzoek werd uitgetest op mijn stageschool PTS Maasmechelen

Full text:
Full text not available

Dit eindwerk werd 375 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Vanholzaets, T. (2018). Hoe kunnen we programmeren integreren in de lessen PAV en welke plaats krijgt dit in het bso?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce940164410b24290cd0.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer