About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Motivatie in de lessen Plastische Opvoeding. Worden leerlingen meer gemotiveerd voor het vak Plastische Opvoeding door projectmatig te werken?

2018
Cox, Nathalie
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
In deze bachelorproef ging ik op zoek naar het behoud van motivatie in een zeven wekend durend project. Dit lukte door te differentiëren, het eindresultaat op te splitsen in deeldoelen. Leerlingen kregen de kans om hun authenticiteit te behouden en hun zelfstandigheid te verhogen binnen een veilige omgeving en groepsgebeuren. Hun motivatie werd versterkt doordat ze de tijd en de ruimte kregen, weliswaar binnen een vast omlijnd kader. Het gebruik van stop-motion leunde op een creatieve manier dicht aan bij hun eigen leefwereld. Het gebruik van non-verbale taal verhoogde de homogeniteit binnen de groepen en gaf het de kans om zichzelf te blijven en te waarderen.

Full text:
File Size Type Checksum  
CoxNathalie_Bachelorproef_PBLSO_2017-2018.pdf 4 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 4136 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Cox, N. (2018). Motivatie in de lessen Plastische Opvoeding. Worden leerlingen meer gemotiveerd voor het vak Plastische Opvoeding door projectmatig te werken?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce94016441110cd90d20.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer