About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,233 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Zinsontleding…dat is kinderspel!

2019
Donné, Lisa
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat de taalvaardigheid van de leerlingen in het secundair onderwijs zienderogen achteruitgaat. Hoe komt dit? En nog belangrijker, wat kunnen we hieraan doen? Leerlingen kunnen enkel hun taalvaardigheid verbeteren mits ze enig inzicht hebben in het taalsysteem. Zinsontleding is een belangrijk gegeven binnen het taalsysteem en draagt onder meer bij tot de taalontwikkeling van leerlingen. Veel leerkrachten Nederlands ervaren echter problemen bij het aanbrengen van deze leerstof. Daarnaast vinden leerlingen zinsontleding doorgaans moeilijk, ingewikkeld en saai. Deze bachelorproef gaat na hoe leerkrachten zinsontleding via activerende werkvormen en spelvormen kunnen aanbrengen bij de leerlingen van de eerste graad A-stroom.

Full text:
File Size Type Checksum  
Zinsontleding...dat_is_kinderspel!.pdf 4 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 162 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Donné, L. (2019). Zinsontleding…dat is kinderspel!. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd2dafb016cd2f60dc30a85.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer