About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Sken je me al? De differentiërende interactieve poster

2019
Vandersmissen, Joppe
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Een differentiërende interactieve poster, wat moet men zich daar nu bij voorstellen? Wel beeld u de standaardgeschiedenisposter in, zo die ene met een tijdlijn op. Als dat gelukt is, beeld u dan in dat er verschillende QR-codes op de poster staan die u kan scannen. Deze codes brengen u naar de verschillende onderwerpen voorgesteld door verschillende didactische materialen; een tekst, filmpje, een quiz… De interactie met de poster ligt volledig in uw handen, u bepaalt wat u wil ontdekken. Heeft u meer interesse in een quiz over de middeleeuwen in België? Dan kan u gewoon de bijhorende qr-code scannen en meteen quizzen!

In deze bachelorproef wordt er gewerkt rond de hoofdvraag: "Hoe kan men differentiëren binnen de lessen geschiedenis met behulp van een interactieve poster?".
Om deze vraag op te lossen worden verschillende stappen doorlopen. Er wordt gekeken naar hoe men kan differentiëren en hoe differentiatie een plaatsje heeft in het vernieuwde onderwijs. Natuurlijk wordt ook onderzocht hoe een goede poster er kan uitzien. Leerlingen worden bevraagd om te weten hoe open ze staan voor het gebruiken van zo’n poster, wat hun leervoorkeuren zijn, om dan een poster te ontwikkelen die inspeelt op hun inbreng. Deze poster wordt daarna getest in enkele klassen. Een resultaat wordt niet verklapt in dit kort stukje tekst, neen, daarvoor nodig ik u graag uit om mijn bachelorproef te lezen.

Full text:
File Size Type Checksum  
VandersmissenJoppe_Bachelorproef.pdf 1 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 3741 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Vandersmissen, J. (2019). Sken je me al? De differentiërende interactieve poster. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd2dafb016cd2f6c25b0b86.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer