About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,242 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

'Mummies voor Dummiesí. Wat is de meerwaarde van activerende werkvormen in een geschiedenisles?

2019
Gythiel, Pieter
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
De leerlingen verkrijgen door de integratie van activerende werkvormen in geschiedenislessen (mits een correct reflecterende nabespreking) inzicht in hun leerproces, historische vaardigheden waaruit ze maatschappelijke waarden en normen overnemen en hogere resultaten en waarderingen voor het vak zelf.

Full text:
File Size Type Checksum  
GythielPieter_BachelorproefDefinitief_20182019.pdf 6 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 167 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Gythiel, P. (2019). 'Mummies voor Dummiesí. Wat is de meerwaarde van activerende werkvormen in een geschiedenisles?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd2dafb016cd2fba5b11015.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer