About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,233 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Het Byzantijnse rijk, een verRijking in de klas?

2019
Doumen, Anna
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
Geschiedenis 2.0
Hoe relevant is ons geschiedenisonderwijs voor de multiculturele klas? De maatschappij vergt steeds meer kennis, vaardigheden en een wijde blik op de wereld. Hoe kan men alle leerlingen interesseren en betrekken bij de geschiedenisles van vandaag en morgen? Door ze kennis te laten maken met de onderbelichte voorloper van Europese culturen: Byzantium. Dit rijk verschaft inzicht in de antwoorden uit het verleden voor de multiculturele vraagstukken van vandaag. Met dit lessenpakket gericht op nieuwe ET en vaardigheden, worden leerlingen ge´nspireerd voor de oplossingen van morgen.

Full text:
File Size Type Checksum  
Byzantijnse_rijk_een_verRijking_in_de_klas.pdf 8 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 138 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Doumen, A. (2019). Het Byzantijnse rijk, een verRijking in de klas?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd3194f016cd32a37f304d5.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer