About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,233 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Future Proof Language Lessons. How to design them with updates in mind?

2019
Peeters, Christiaan
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Abstract :
NL
Stel je voor, je bent een gepassioneerd leraar Engels en je hebt dit fantastisch handboek! Je
leerlingen vinden het ook geweldig, maar de laatste tijd maken ze opmerkingen over de
verouderde onderwerpen erin. ICT evolueert snel, je zoekt naar een nieuwe versie van je
handboek, maar er zijn geen updates noch nieuwe boeken beschikbaar. Wat nu? Volg me
op een ontdekkingstocht, waar je je eigen lesmateriaal ontwerpt en zoek mee naar een
manier om dit bestand te maken tegen de tand des tijds!
EN
Picture yourself being a passionate English teacher, you just love this textbook about
technology! Your students like it too, but lately they make comments about its outdated
topics. Hi-tech stuff goes stale rather quickly, you look for a new version of this handbook but
there arenít any updates, no other books available either. What now? Let me take you on a
journey designing your own lesson materials, working out a way to make them future proof!

Full text:
File Size Type Checksum  
FutureProofLanguageLessons.pdf 19 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 120 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Peeters, C. (2019). Future Proof Language Lessons. How to design them with updates in mind?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd3194f016cd33ae2db0d56.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer