About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Leerling met specifieke noden laten participeren aan het aanbod in de klas

2019
Oosterhof, Kimberley
Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs

Abstract :
"Hoe kan ik ervoor zorgen dat de leerling met specifieke noden uit mijn stageklas binnen zijn mogelijkheden maximaal kan participeren aan het aanbod in de klas?"
Sinds de invoering van het M-decreet merkt men dat men voor heel wat leerlingen onvoldoende tegemoet kan komen aan hun specifieke noden. Het is dan ook een hele uitdaging om leerlingen met specifieke zorgbehoeften toch zo volwaardig mogelijk te laten deelnemen aan het klasgebeuren. Ik heb het regulier aanbod aangepast zodat mijn specifieke zorgleerling toch kan participeren aan het leren en leven in de klas.

Stageplaats: De Reinpad – Gelieren te Genk


Full text:
File Size Type Checksum  
Bachelorproef-Kimberley_Oosterhof.pdf 73 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 4426 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Oosterhof, K. (2019). Leerling met specifieke noden laten participeren aan het aanbod in de klas. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd3194f016cd33d89010ed1.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer