About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,289 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Gamification in een biotoopstudie

2020
Kandemir, Eslem
Educatieve bachelor secundair onderwijs

Abstract :
We kunnen er niet omheen dat de samenleving als gevolg van technologische veranderingen de laatste decennia drastisch is veranderd. Bijgevolg groeien leerlingen op in een gedigitaliseerde wereld. Wij als leerkrachten moeten dan ook gebruik maken van de verschillende digitale leermiddelen om onderwijs dichter bij de leefwereld van de leerlingen te brengen. Het gebruik van digitale leermiddelen maakt lessen boeiender en aantrekkelijker. Kortom, het motiveert leerlingen.
Binnen deze bachelorproef wordt een zelfontworpen educatieve biotoopstudie app gerealiseerd, met bijhorende leerkrachtenbundel en leerlingenbundel. De leerlingen worden uitgedaagd in de natuur vol diversiteit, theorie en praktijk worden dichter bij elkaar gebracht. De uitgewerkte biotoopstudie biedt daarnaast mogelijkheden om onderzoeksvaardigheden te oefenen.

Trefwoorden: biotoopstudie, app, onderzoekend leren, natuurwetenschappen, ICT

Full text:
File Size Type Checksum  
PBLSO_EslemKandemir_Bachelorproef_20192020.pdf 4 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 139 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Kandemir, E. (2020). Gamification in een biotoopstudie. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171548afd017154a956210532.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer