About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,289 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Remediėren is lerend amuseren! Hoe kunnen leerkrachten remediėring binnen de basisoptie 'economie en organisatie' aantrekkelijk maken?

2020
Reynaerst, Pauline
Educatieve bachelor secundair onderwijs

Abstract :
Remediėring is een essentieel begrip in het huidige onderwijssysteem. Jammer genoeg staan leerlingen vaak erg negatief tegenover dit initiatief wat leerkrachten aanbieden. In deze bachelorproef worden enkele remediėringsvormen geanalyseerd en worden de voor- en nadelen van elke vorm tegen elkaar afgewogen. Aan de hand van literatuurstudies wordt er een kijkwijzer ontwikkeld met allerlei aspecten die de motivatie van leerlingen moeten bevorderen. Op basis daarvan wordt het materiaal van drie remediėringsvormen uitgewerkt waarin de leerkracht een coachende rol vervult.

Trefwoorden: remediėring, basisoptie, economie en organisatie

Full text:
File Size Type Checksum  
ReynaerstPauline_Bachelorproef_20192020.pdf 2 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 109 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Reynaerst, P. (2020). Remediėren is lerend amuseren! Hoe kunnen leerkrachten remediėring binnen de basisoptie 'economie en organisatie' aantrekkelijk maken?. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171548afd017154a96609054d.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer