About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,289 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Hoe waardeer je diversiteit in de klas? Een motiverend lessenpakket volgens het ABC-model met focus op talige en culturele diversiteit binnen het vak PAV

2020
Türk, Senem
Educatieve bachelor secundair onderwijs

Abstract :
Het onderwijs is de eerste plaats waar we in contact komen met verschillen tussen mensen en ons wordt geleerd om daar respect voor te hebben. Met mijn eindwerk heb ik getracht een lessenpakket te ontwikkelen dat voor veel leerkrachten een eyeopener en een hulpmiddel kan zijn om beter om te gaan met talige en culturele diversiteit in de klas. Het is een krachtig en veelbelovend thema dat de leerlingen al vanaf de eerste les zal prikkelen en motiveren voor de rest van het schooljaar.

Trefwoorden: diversiteit, identiteit, waardering, BSO, motivatie

Full text:
File Size Type Checksum  
PBLSO_SenemTurk_Bachelorproef20192020.pdf 4 MB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 169 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Türk, S. (2020). Hoe waardeer je diversiteit in de klas? Een motiverend lessenpakket volgens het ABC-model met focus op talige en culturele diversiteit binnen het vak PAV. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171548afd017154d18bd01431.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer