About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,358 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Buffertaken voor kinderen met een (neuro)motorische beperking. Een manier om intrinsieke motivatie en zelfstandig werken te stimuleren

2019
Stals, Ruben
Professionele bachelor in het onderwijs: lager onderwijs

Abstract :
Deze taken stimuleren de leerling om zelfstandig te werken in de zone van naaste ontwikkeling. Op die manier wordt er gewerkt aan de intrinsieke motivatie en beleven de leerlingen, ondanks hun beperking, plezier aan leren. Bovendien stimuleren deze taken de leerlingen op verschillende vlakken: ontwikkelen van fijne motoriek, cognitieve uitdagingen, visueel-ruimtelijke stimulatie, zelfregulatie…

Full text:
File Size Type Checksum  
RubenStals_Onderzoeksrapport.pdf 946 KB PDF MD5 Open file

Dit eindwerk werd 242 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Show record details

Show ETD - Dublin Core

If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):

Stals, R. (2019). Buffertaken voor kinderen met een (neuro)motorische beperking. Een manier om intrinsieke motivatie en zelfstandig werken te stimuleren. Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved from http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8217d54649d017d5731a6fa001e.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer