|
7 | Ontdekkingstocht door het Azteekse verleden |
17 | Taalinitiatie Frans bij kleuters |
20 | Faalangst in het onderwijs. Hoe kan er preventief gewerkt worden aan faalangst op school? |
29 | Bewegingsintegratie in het lager onderwijs. Bewegend rekenen en taal leren in het 6e leerjaar |
57 | De Noormannen. Wie zijn ze? Hoe krijg je ze in de klas? |
63 | Hoe kan driedimensionale vormgeving gebruiksklaar gemaakt worden in de lessen P.O.? Lerarenhandleiding met lessenpakket |
80 | Validatie van de schoonmaak bij banketbakkerij Nora B.V. |
90 | Specifieke competenties binnen de hulpverlening in de geestelijke gezondheidszorg, nodig om autonoom te functioneren op een interdisciplinaire LWP, in kaart brengen. Een literatuuronderzoek en kwalitatief onderzoek |
104 | De ergotherapeut en de verschillende actoren binnen de profit sector, samen werken aan werkbaar werk. Een kwalitatief onderzoek. |
107 | De effectiviteit van het gebruik van de i-ACT binnen cliënt- en taakgerichte revalidatie bij centraal neurologische aandoeningen. Van literatuurstudie naar praktijkonderzoek |
116 | Wil de echte Karel de Grote nu opstaan? Een casestudie: welk beeld hebben wij van Karel de Grote? Hoe worden deze beelden gevormd? |
119 | Gedragsproblemen. Nieuwe uitdagingen voor leraren na de invoering van het M-decreet |
126 | Hoe een leerlijn poëzie in de eerste graad ontwikkelen? |
132 | Spelinventarisatie van vrij spel bij vierjarige kleuters in kleuterscholen – Vergelijkende studie tussen Ecuador, Gambia en Vlaanderen |
145 | Creatieve kleuters |
156 | Het belang van de ergotherapeut bij duurzame tewerkstelling. Een literatuur- en praktijkonderzoek |
165 | Zelfstandig project. Muzische workshop voor anderstalige nieuwkomers. 'Experimenteerinstrument’ |
176 | De bijdrage van de ergotherapeut aan het welzijnsbeleid binnen de profit sector. Een literatuurstudie en een participatief observationeel onderzoek |
192 | CreaTennis. Tennis aanbieden aan kleuters in het onderwijs met alternatief materiaal |
206 | De wijziging in het Geïndividualiseerd Project voor Maatschappelijke Integratie Een evaluerend onderzoek van de wet van 21 juli 2016 houdende wijziging van de wet van 26 mei 2002 betreffende het recht op maatschappelijke integratie |
222 | Arbeidsvaardigheden in kaart brengen in het buitengewoon onderwijs OV2 aan de hand van de RUWARD-test. Een literatuurstudie |
226 | Hoe kunnen we optimaal inspelen op leerprofielen met behulp van de tablet? Optimale ondersteuning voor leerlingen met leernoden binnen PAV |
227 | Muzisch aan de slag met taal. De Nederlandse taal stimuleren bij anderstalige kleuters |
235 | Differentiëren met tablets tijdens de les geschiedenis |
236 | Advies voor een codeset op basis van het ICF, specifiek voor (neuro)motorische aandoeningen en stotteren bij kinderen, tussen 3-12 jaar, binnen het digitale H-OPP. |
237 | De rol van de maatschappelijk assistent in het hulpverleningsproces bij patiënten met CVA |
238 | Culture in the EFL classroom. How and why integrate culture in the EFL classroom? |
241 | Tuintherapie in de gerontologie. Een literatuur- en praktijkonderzoek |
258 | Het percussieorkest. Muzische workshop voor anderstalige nieuwkomers |
266 | Van integratie tot inclusie van een leerling met een visuele beperking. Inleefpakket voor het vak PAV |
267 | De competenties die een adviesverlener nodig heeft voor het aanreiken van assistieve technologie. Een literatuur- en praktijkonderzoek |
272 | Zelfstandig project: erfgoeddag Hasselt. De geschiedenis van 'zorg’ in Hasselt |
289 | Zelfstandig project: onderzoeksrapport. "Hoe kan je contractwerk optimaliseren met aandacht voor differentiatie in een klas met super-diversiteit?" |
290 | Actualiteit in het onderwijs |
295 | FINAH in de thuissituatie: de validatie van het functioneringsinstrument NAH |
302 | "Buitengewoon" duurzaam |
307 | Het effect van "doorstroomvijvers" op de ecologie en waterkwaliteit van waterlopen in Vlaams-Brabant |
313 | Het gebruik van poppen als stimulerend materiaal bij personen met matige tot ernstige dementie: literatuurstudie, kwalitatief onderzoek en richtlijnen |
319 | Wacht eens even … De beleving van ouders van een kind met een beperking tijdens de wachtperiode op thuisbegeleiding |
325 | De meetbox |
333 | De toekomst naar een vraaggerichte zorg. Onderzoek naar de manier waarop vraaggerichtheid bevordert kan worden binnen de thuiszorg. |
336 | Onderzoek jongvolwassenen in collectieve schuldenregeling. Wat zijn de kenmerken van jongeren in collectieve schuldenregeling, de predictoren van jongeren in collectieve schuldenregeling en de kenmerken van collectieve schuldenregeling bij jongeren? |
345 | Woonwijzer Dementie. Literatuurstudie en praktijkonderzoek naar de implementatie van de app RoomScreening in de eerstelijnszorg bij personen met dementie, cognitieve problemen en/of mobiliteitsproblemen en hun mantelzorger in de thuissituatie |
346 | Economie: project economische vaardigheden |
347 | Het basis-ondersteuningsbudget. Onderzoek naar de doeltreffendheid van het basis-ondersteuningsbudget in een inclusief welzijnsbeleid. |
360 | Apps op de smartphone ter vervanging van het rekentoestel |
368 | Optimalisatie van anammox in het LUCAS®-systeem op pilootschaal |
369 | De invloed van locatie op het ontwikkelen van samenlevingen |
376 | MOLECULAIR BIOLOGISCHE DETECTIE EN KWANTIFICATIE VAN ERWINIA AMYLOVORA |
382 | Evidence based simulatieonderwijs in de opleiding ergotherapie |
391 | Universal Design van openbare gebouwen: een screeningsinstrument? |
394 | Genietend lezen. Leesbevordering in de 2de graad BSO |
396 | Inventarisatie potsites en mijnsteenprobleem Centrum-Zuid |
408 | Het leesgedrag van Limburgse leerlingen uit de A-stroom. Leesgedrag en leesattitude bevorderen van leerlingen uit de A-stroom |
409 | RoomScreening voor Zorgeloos Wonen met MS/CVA. Een literatuuronderzoek en praktische uitwerking |
412 | Controle fietsroutenetwerk Limburg. Onderzoek Limburgs fietsroutenetwerk voor personen die gebruik maken van een aangepaste fiets |
424 | Vermaatschappelijking van vrije tijd binnen de geestelijke gezondheidszorg: een benadering vanuit cliënt- en therapeutisch perspectief. Een literatuurstudie en praktijkonderzoek |
426 | Werken in Malta: een droom of een illusie? Onderzoek naar de tevredenheid van de werknemers van het Cavalieri Art Hotel |
455 | Het effect van een gespecialiseerd dagverzorgingscentrum op het welbevinden van ouderen met cognitieve problemen. Een literatuurstudie met kwalitatief praktijkonderzoek |
469 | Optimalisatie van het distributiesysteem - RZ Tienen |
471 | Rechtstreeks toegankelijke hulp (RTH) in de praktijk |
474 | Initiatie van de zorg en de noden van de zorgvrager In het kader van 2ZEN |
483 | Oost west, thuis best? Een literatuurstudie en kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van bewoners in een woonzorgcentrum bij het verlies van de vertrouwde woning door de transfer naar een woonzorgcentrum. |
490 | Klantbeloften. Wat zijn het en hoe kunnen ze binnen vzw Bejaardenzorg Grauwzusters Limburg uitgewerkt worden? |
510 | Immersion Education in history classes. How and why acquire a second language through immersion? |
515 | Grenzeloos. Workshop Willewete |
520 | How can Spaced Repetition Software improve pupils' memory and processing? |
524 | PWO "m-Assist" ontwikkelingsfase 3: finale gebruikerstesting |
526 | Technologie in de thuiszorg: een onderzoek naar het gebruik van assistieve technologie bij personen met lichte tot matige dementie |
529 | NAD HELPT CUPRIAVIDUS METALLIDURANS CH34 OM TOXISCHE METAALIONEN TE NEUTRALISEREN |
532 | Zelfstandig project. Ontmaskerd. Workshop Willewete |
534 | CLONING OF RING-HYDROXYLATING OXYGENASE GENES AND SCREENING OF BACTERIA FOR PHYTOREMEDIATION |
540 | Beeldend woord vs. woordend beeld |
541 | Opstarten en toepassen van een tuinwerking als therapeutisch medium bij gedetineerden. Theorie en praktijk |
542 | Handleiding mimisch taal leren. Hayya, kom we beginnen er aan! |
551 | Zelfstandig project: internationalisering. Door middel van welke strategieën en andere hulpmiddelen kan ik voor een passende aanpak van een les begrijpend lezen zorgen in groep 6/7 van de Sister Magda School in Sint Maarten? |
561 | Digital skills bij Coca-Cola Hasselt |
567 | De integratie optimaliseren van een sporter met een verstandelijke beperking die overstapt van een G-sportclub naar een reguliere sportclub in Limburg. Onderzoek naar de noodzaak van een gestructureerd stappenplan |
573 | Zelfstandig project: taalbeleid basisschool Tuinwijk. Werken aan leesbevordering en leesplezier met aandacht voor muzische vorming |
576 | ARTICLE: CAN BACTERIA IN SOIL AND ON TREE LEAVES HELP TO CLEAN AIRBORNE ENVIRONMENTAL POLLUTANTS? |
581 | Nederlands tijdens de vakantie? Ook voor OKAN! |
589 | De manipulatie manipuleren. Het gebrek in de fotografie |
592 | Je ziet er bere leuk uit! Hoe een sensibiliseringscampagne het zelfbeeld van een achtjarige kan beïnvloeden |
607 | Een tocht door een wereld van inkt. Een lessenreeks over jeugdliteratuur voor leerlingen van de eerste graad B-stroom |
611 | The Rocket Reporter. Een toegankelijke nieuwsapplicatie voor jongeren |
628 | Feeling the void |