Samenvatting : We leven in een maatschappij die erg geautomatiseerd is en dit zal in de toekomst alleen maar toenemen. In de aso-richtingen komen de leerlingen al in contact met programmeren, maar waarom blijven de bso-leerlingen buiten schot? Een deel van deze leerlingen bedienen later machines die ook geprogrammeerd moeten worden. In mijn onderzoek leg ik gedetailleerd uit hoe we programmeren kunnen integreren in het bso binnen het vak PAV. Dit onderzoek werd uitgetest op mijn stageschool PTS Maasmechelen |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Vanholzaets, T. (2018). Hoe kunnen we programmeren integreren in de lessen PAV en welke plaats krijgt dit in het bso?.
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce940164410b24290cd0.
|