Samenvatting : Hoe kunnen we de nieuwe studenten die de stap hebben gezet om LO-leerkracht te worden helpen om blessurevrij te blijven zowel tijdens als na de opleiding? Wat kan er gedaan worden om de specifieke tekorten van teamsporters en individuele sporters weg te werken? Het integreren van een fysieke screening en remediëring die volledig gedigitaliseerd is bleek de oplossing. De studenten van het 1e jaar zullen vanaf nu altijd de zwakke punten van hun lichaam kennen maar nog belangrijker, hoe ze deze moeten wegwerken. En dit allemaal met maar 1 link!
Hoe dit in zijn werk ging zal allemaal duidelijk worden gemaakt. |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Stockmans, L. (2018). Het integreren van de FMS-screening binnen de opleiding Lichamelijke opvoeding.
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce94016440efe9a90370.
|