About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen

Het onderzoeken van methodieken bij het begeleiden van blinde en slechtziende jongeren tijdens een bezoek aan een museum/tentoonstelling.

2018
Aerts, Aaron
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Voor heel wat mensen is het vanzelfsprekend dat een museum toegankelijk is. Maar hoe beleven jongeren met een visuele beperking een museumbezoek? Zijn er speciale aanpassingen voor nodig?
Deze vragen hebben ervoor gezorgd dat ik me meer ging verdiepen in het museale aanbod en methodieken ten behoeve van mensen met een visuele beperking. Zo kreeg ik meer inzicht in deze problematiek. Voor deze bachelorproef is een rondleiding uitgewerkt in samenwerking met het Gallo-Romeins museum te Tongeren.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 1786 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Aerts, A. (2018). Het onderzoeken van methodieken bij het begeleiden van blinde en slechtziende jongeren tijdens een bezoek aan een museum/tentoonstelling.. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce9401644123c8611e8c.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer