About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen
dc.title : Het M-decreet twee jaar later. Welke noden hebben leerkrachten van het secundair onderwijs bij de ondersteuning van leerlingen met een specifieke onderwijsbehoefte in de klas?
dc.creator : Loos, Jana
dc.subject :
dc.description.abstract : Door de invoering van het M-decreet komen leerkrachten uit het regulier secundair onderwijs meer in contact met leerlingen met een specifieke onderwijsbehoefte. Leerkrachten ervaren hierdoor een aantal struikelblokken. Deze bachelorproef geeft leerkrachten een praktische houvast i.v.m. in het omgaan met en het lesgeven aan leerlingen met dyspraxie en/of hoogbegaafdheid. Het onderzoek werd omgezet in een overzichtelijke website.
dc.publisher : Hogeschool PXL
dc.contributor :
dc.date : 2018
dc.type : Bachelorproef
dc.format :
dc.identifier : http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce9401644109fc450a42
dc.language : dut
dc.rights : All rights reserved
etd.degree.name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
etd.degree.level : Bachelor
etd.degree.discipline : Engels - Geschiedenis
etd.degree.grantor : Hogeschool PXL
 
 

Eenvoudige weergave




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer