|
|
Home >
Help |
|
dc.title : |
'Mummies voor Dummies’. Wat is de meerwaarde van activerende werkvormen in een geschiedenisles?
|
dc.creator : |
Gythiel, Pieter
|
dc.subject : |
|
dc.description.abstract : |
De leerlingen verkrijgen door de integratie van activerende werkvormen in geschiedenislessen (mits een correct reflecterende nabespreking) inzicht in hun leerproces, historische vaardigheden waaruit ze maatschappelijke waarden en normen overnemen en hogere resultaten en waarderingen voor het vak zelf. |
dc.publisher : |
Hogeschool PXL |
dc.contributor : |
|
dc.date : |
2019 |
dc.type : |
Bachelorproef |
dc.format : |
application/pdf
|
dc.identifier : |
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd2dafb016cd2fba5b11015 |
dc.language : |
dut
|
dc.rights : |
All rights reserved |
etd.degree.name : |
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs |
etd.degree.level : |
Bachelor |
etd.degree.discipline : |
Nederlands - Geschiedenis |
etd.degree.grantor : |
Hogeschool PXL |
|
|
Eenvoudige weergave
|
|
|
©2004-2008 - Hogeschool PXL -
webmaster -
Contact -
Disclaimer
|
|