Abstract : In dit actie-onderzoek ben ik opzoek gegaan naar de meest effectieve en efficiënte manier/methode om de wetenschappelijke plantennamen aan te leren.
Vanuit eigen ervaring en andere collega’s heb ik gemerkt dat dit vaak aangehaald wordt als een veel voorkomend probleem in de richting tuinbouw.
Hiervoor heb ik verschillende lesmethodes geselecteerd en deze vervolgens ook uitgevoerd in de op voorhand uitgeselecteerde klas.
Omdat niet alle nodige gegevens achterhaald konden worden door enerzijds het lesgeven via verschillende methodes en anderzijds het afnemen van toetsen, heb ik een extra enquête uitgevoerd om via die weg een juist resultaat te bekomen.
De beste lesmethode bleek het determineren te zijn, maar ik heb gekozen voor een afwisseling tussen de verschillende lesmethode. Ik heb vanuit iedere methode een positief aspect gehaald en hiervan 1 gecombineerde les gemaakt. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Sauwens, D. (2023). Instuderen van wetenschappelijke plantennamen bij arbeidsfinaliteit tuinaanleg.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education UP.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82188bf5f590188bf61cd2600c6.
|