Samenvatting : Tijdens mijn zelfstandig project ben ik zoek gegaan naar methodieken om de kleuters meer in contact te brengen met de natuur. Dit wordt al deels toegepast maar enkel in bepaalde thema's in bepaalde periodes. Het zou een meerwaarde zijn om in zoveel mogelijk thema's 2 invalshoeken van de natuur te verwerken. Dit is bijvoorbeeld mogelijk wanneer je met natuurlijke materialen werkt en zoveel mogelijk lessen buiten kan geven zodat kleuters leren zorgzaam en respectvol omgaan met de natuur. |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Vandewinkel, S. (2016). Op welke manier kan de klasleerkracht de natuur betrekken in niet natuur-gerelateerde thema's? .
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c575756f0461.
|