About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Hoe worden de projectbundels het best opgemaakt voor de A-finaliteit sanitaire installaties?

2023
De Clercq, Arthur
Educatieve bacheloropleiding voor secundair onderwijs (verkort)

Samenvatting :
Omwille van de nieuwe eindtermen in het onderwijs wordt er in de scholen gekeken naar het
lesmateriaal of dat nog voldoet aan de normen van de nieuwe leerplannen. In mijn
stageschool, Sint-Martinusscholen in Herk-de-Stad, vroegen ze mij om te onderzoeken hoe
de projectbundels voor de A-finaliteit het best worden opgemaakt. Voor dit actie-onderzoek is
er gewerkt met de projectbundels van sanitaire installaties van de tweede graad.

In het actie-onderzoek is er eerst gekeken naar hoe de bundels er nu uitzien en de
veranderingen in de nieuwe leerplannen. Vervolgens wordt er besproken wat het verschil is
tussen de bundels van het derde en vierde middelbaar. Hierna zijn de didactische bouwstenen
overlopen en hoe deze in de bundels zouden kunnen worden verwerkt. Als laatste zijn er
projectbundels ontworpen of aangepast met de nodige veranderingen om te voldoen aan de
nieuwe leerplannen.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 185 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

De Clercq, A. (2023). Hoe worden de projectbundels het best opgemaakt voor de A-finaliteit sanitaire installaties?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education UP.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82188bf66760188bf68549100a0.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer