About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help  >  Contact

Zelfstandig project: taalbeleid basisschool Tuinwijk. Werken aan leesbevordering en leesplezier met aandacht voor muzische vorming

2017
Thommis, Isa
Professionele bachelor in het onderwijs: lager onderwijs

Samenvatting :
Dit schooljaar nam ik deel aan de navormingen van het Centrum voor Taal en Onderwijs in het kader van het taalbeleid voor basisschool Tuinwijk in Hasselt. Voor dit taalbeleid werkte ik een concrete actie uit om het lezen en leesplezier te bevorderen. Ik ontwierp een handleiding en drie pakketten met activiteiten rond kinderboeken. Met deze talige en muzische activiteiten wordt lezen van kinderliteratuur op een speelse manier aangepakt in de klas en trainen leerlingen algemene taalvaardigheden.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
ZelfstandigProjectRapport_ThommisIsa_LLO3B_20162017.pdf 1 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4475 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Thommis, I. (2017). Zelfstandig project: taalbeleid basisschool Tuinwijk. Werken aan leesbevordering en leesplezier met aandacht voor muzische vorming. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c87560d022652.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer