About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Auteurs

Zelfsturing. Zelfsturing en ondernemingszin stimuleren in de kleuterklas

2016
Schepers, Jesmien
Proefssionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs

Samenvatting :
In mijn zelfstandig project onderzoek ik hoe er aan zelfsturing gewerkt wordt bij kleuters en waarom het belangrijk is om hier aan te werken. Er zijn verschillende methodes om aan zelfsturing te werken.
Ook ondernemingszin is in onderzoek naar zelfsturing belangrijk. Kinderen die zelfsturing combineren met grote verbeeldingskracht en creativiteit noemen we ondernemend. In de klaspraktijk heb ik a.d.h.v. een samensmelting van verschillende methodes, zelfsturing en ondernemingszin gestimuleerd.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
Zelfstandig_project_Jesmien_Schepers!.pdf 1 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4929 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Schepers, J. (2016). Zelfsturing. Zelfsturing en ondernemingszin stimuleren in de kleuterklas. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c59ea6bd17b7.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer