About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help  >  Contact

De ontwikkeling van schooltaal tijdens routines. Een handleiding voor kleuterleerkrachten

2019
Vananderoye, Emma
Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs

Samenvatting :
Wist je dat binnen het kleuteronderwijs 32,5% van de onderwijstijd besteed wordt aan routines? Met andere woorden van de vijf uur onderwijstijd per dag gaat er bijna twee uur naar toiletmomenten, eet- en drinkmomenten, jassen aandoen,… Als wij zoveel tijd besteden aan deze momenten, kunnen we ze maar beter zo leerrijk en nuttig mogelijk invullen. Daarom ontwierp ik een handleiding om leerkrachten kleuteronderwijs te ondersteunen in het stimuleren van de schooltaal tijdens ritueelmomenten.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 1831 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Vananderoye, E. (2019). De ontwikkeling van schooltaal tijdens routines. Een handleiding voor kleuterleerkrachten. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd2dafb016cd2f9318e0d00.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer