About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen

Buffertaken voor kinderen met een (neuro)motorische beperking. Een manier om intrinsieke motivatie en zelfstandig werken te stimuleren

2019
Stals, Ruben
Professionele bachelor in het onderwijs: lager onderwijs

Samenvatting :
Deze taken stimuleren de leerling om zelfstandig te werken in de zone van naaste ontwikkeling. Op die manier wordt er gewerkt aan de intrinsieke motivatie en beleven de leerlingen, ondanks hun beperking, plezier aan leren. Bovendien stimuleren deze taken de leerlingen op verschillende vlakken: ontwikkelen van fijne motoriek, cognitieve uitdagingen, visueel-ruimtelijke stimulatie, zelfregulatie…

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
RubenStals_Onderzoeksrapport.pdf 946 KB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 3165 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Stals, R. (2019). Buffertaken voor kinderen met een (neuro)motorische beperking. Een manier om intrinsieke motivatie en zelfstandig werken te stimuleren. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8217d54649d017d5731a6fa001e.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer