About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help  >  Contact

Remediėren is lerend amuseren! Hoe kunnen leerkrachten remediėring binnen de basisoptie 'economie en organisatie' aantrekkelijk maken?

2020
Reynaerst, Pauline
Educatieve bachelor secundair onderwijs

Samenvatting :
Remediėring is een essentieel begrip in het huidige onderwijssysteem. Jammer genoeg staan leerlingen vaak erg negatief tegenover dit initiatief wat leerkrachten aanbieden. In deze bachelorproef worden enkele remediėringsvormen geanalyseerd en worden de voor- en nadelen van elke vorm tegen elkaar afgewogen. Aan de hand van literatuurstudies wordt er een kijkwijzer ontwikkeld met allerlei aspecten die de motivatie van leerlingen moeten bevorderen. Op basis daarvan wordt het materiaal van drie remediėringsvormen uitgewerkt waarin de leerkracht een coachende rol vervult.

Trefwoorden: remediėring, basisoptie, economie en organisatie

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
ReynaerstPauline_Bachelorproef_20192020.pdf 2 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 1117 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Reynaerst, P. (2020). Remediėren is lerend amuseren! Hoe kunnen leerkrachten remediėring binnen de basisoptie 'economie en organisatie' aantrekkelijk maken?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171548afd017154a96609054d.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer