About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren

Wapp

2016
Jehoul, Michiel
Master of Arts in de beeldende kunsten

Samenvatting :
In deze scriptie heb ik onderzocht hoe ik gamification kan toepassen op toerisme via een applicatie. Ik heb gamification gedefinieerd en onderzocht hoe de game mechanics hier werken. Hierna heb ik een kleine State of the arts gemaakt over bestaande draadloze technologieën. Hier kom ik tot de conclusie dat Nfc technologie het best geschikt is voor mijn app. Daarna heb ik een klein onderzoek gedaan naar welke drager het best zou passen voor mijn applicatie. Ik heb dan verschillende apps geanalyseerd die ook werken met locatiebepaling en die iets te maken hebben met een stad of een spel in de reële wereld. Als laatste heb ik het ontwerpproces uitgelegd van mijn eigen app.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 1855 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Jehoul, M. (2016). Wapp. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a821592b3da4015c7c65d8b3006d.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer