Abstract : Leerlingen uit het lager onderwijs kampen vaker met gezondheidsproblemen door bewegingsarmoede. Ik wil leerlingen meer laten bewegen door bewegingsintegratie toe te passen in de lessen. Met stappentellers kon ik meten hoeveel stappen dat de leerlingen per dag zetten met bewegingsintegratie en zonder. Ik heb een activiteitenbundel ontworpen om leerkrachten uit een zesde leerjaar te ondersteunen in het organiseren van activiteiten rond bewegingsintegratie. Op die manier behalen de leerlingen dezelfde eindtermen en leerplandoelen maar op een speelse, leuke en actieve manier. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
De Braekeleer, E. (2017). Bewegingsintegratie in het lager onderwijs. Bewegend rekenen en taal leren in het 6e leerjaar.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86ef982b09fb.
|