About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen

Inspirende mensen. Visueel beperkten betrekken in de reclame

2016
Landeloos, Bert
Master of Arts in de beeldende kunsten

Samenvatting :
Een visueel georiënteerde maatschappij verhindert de participatie van visueel beperkten met reclame. Zonder enig bewijs van een nood aan reclame bij deze groep mensen, zet dit onderzoek een zoektocht op om hen mee actiever te betrekken in de sector.
Het onderzoek leidt tot de creatie van een imagocampagne voor meubelfabrikant IKEA. De campagne draait de traditionele rolverdeling van reclame om en plaatst de visueel beperkten voorop als experten. Een uitgebreid proces van inspiratie ondersteunt een ervaringsgericht concept, met een toegankelijke vormgeving en boodschap als manier van communicatie. De campagne zet hiermee een stap om een toegankelijker reclamemodel op te zetten, dat een actievere participatie van visueel beperkten toelaat.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
Landeloos.pdf 3 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4416 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Landeloos, B. (2016). Inspirende mensen. Visueel beperkten betrekken in de reclame. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c5aa8ae51e0b.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer