About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help  >  Contact

"Nooit geopend" en andere tragische verhalen. Leesplezier voor taalzwakke leerlingen

2018
Heylighen, Ida
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Lezen, waarvoor is dat in hemelsnaam goed? Is lezen niet ouderwets, saai en allesbehalve opwindend ? Of slaagt de leraar toch erin een ongeïnteresseerd publiek te doen lezen? Op deze vragen zoekt deze bachelorproef een antwoord.
Ze bestaat uit een theoretisch luik dat onderzoekt waaruit leesplezier bestaat en een bundel met negentien verhalen en bijhorende tekeningen. Alles van mijn hand. En zoals de titel al doet vermoeden, durft "Nooit geopend" een tikkeltje surrealistisch en soms bevreemdend te zijn.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
HeylighenIda_bachelorproef.pdf 27 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4713 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Heylighen, I. (2018). "Nooit geopend" en andere tragische verhalen. Leesplezier voor taalzwakke leerlingen. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce94016441199d681424.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer