About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Years
ETD
Title : Kunnen eenvoudige apps bijdragen tot de realisatie van de eindtermen?
Author :
van Bottenburg, Fleur
Abstract : Het onderwijs evolueert mee met de maatschappij. Er is een actuele discussie gaande over het gebruik van de populaire tablets in de klas. Het tabletgebruik is volledig ingeburgerd in onze samenleving.

Een onderzoek rond het tabletgebruik in de les werd reeds gestart in de vorm van het project Tablio. Hierover kunt u meer lezen bij hoofdstuk 2. Mijn afstudeerproject bouwt verder op de ondervindingen en conclusies uit het onderzoek van Tablio. Dit wijst zich uit in vijf nieuwe prototypes, namelijk:
leren verbanden leggen met behulp van AnswerGarden;
interessante foto’s onderzoeken en toelichten via Instagram;
aandachtig kijken naar fragmenten met EDpuzzle;
beelden analyseren met Thinglink;
zelfstandig structureren via Popplet

De grote vraag is of je eenvoudige applicaties kan inzetten tijdens een les PAV? Op deze vraag hoop ik u een antwoord te bieden.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2015
Full text :
File Size Type Checksum  
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Afstudeerproject
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
Degree level : Bachelor
Discipline :
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Education
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 19/03/2015 15:30
Last modified : 20/08/2015 13:48
Collections :
2015
3120388
Secundair onderwijs
Views : 2896
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer