About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen

The G-project

2015
Hajo, Sarah
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Heel veel leerlingen uit het secundair onderwijs weten niet wat ze na hun opleiding willen doen. Dit heeft grotendeels te maken met het feit dat de leerlingen weinig weten over het aanbod aan instellingen in hun omgeving. Daarom is het belangrijk om hier iets aan te doen en concreet materiaal uit te werken dat de leerlingen en leerkrachten kunnen gebruiken. Waar kan ik terecht met al mijn vragen? Op welke instellingen kan ik een beroep doen? Welke documenten moet ik meenemen? Waarmee moet ik rekening houden? In dit afstudeerproject vindt u de antwoorden op deze vragen terug.

Het doel van mijn project is om de leerlingen en leerkrachten vooruit te helpen door zelf een draaiboek uit te werken die ze later terug kunnen raadplegen. Dit draaiboek is zeker geen statisch gegeven, maar het biedt leerkrachten de kans om zelf een soortgelijke draaiboek uit te werken voor hun omgeving.

Dit werk start met een theoretisch gedeelte waarin ik concreet inspeel op de tekorten die in het verslag van de onderwijsspiegel (2013) geformuleerd staan. Vervolgens wordt er ook uitgelegd hoe “The G-project” tot stand is gekomen en met welke problemen de stad Genk kampt.

Hopelijk loop je na het lezen van dit werk al warm om zelf aan de slag te gaan!

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 2878 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Hajo, S. (2015). The G-project. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214b78acca014c3271d89027c1.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer